سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ تخصصی مهندسی معماری و طراحی فضای سبزlandscape-design
 
نویسندگان

هتل سبز ساخته شده در معادن سنگ چینی  

این هتل توسط گروه atkinsطراحی شده است و نمونه برجسته از ترکیب معدن و ساختمان است.این هتل 400 تخت خوابه در نزدیکی شانگهای در یک معدن به عمق 100 متر ساخته خواهد شد.این هتل یک طراحی خارق العاده در تامین انرژی و حفاظت از آب و هوا می باشد.این هتل دارای امکاناتی چون مجتمع رستورانها ، کافی نت ها امکانات و تجهیزات ورزشی ، وحتی مکانهای عمومی زیر آبی خواهد بود. 

 

این هتل توسط سقف های سبز پوشیده شده.در این هتل از پدیده زمین گرمایی برای تامین نیروی برق و گرما بهره می برد.در طراحی ساختمانی این هتل از بالهای منحنی شکلی استفاده شده تا بیشترین میزان جذب نور را داشته باشد.در محوطه این این هتل از پدیده هایی همچون آبشار و پوشش های گیاهی سبز استفاده می شود که دارای مجموعه های فراغتی منجمله استخر شنا و ورزش هایی مبتنی بر آب است.در این مکان به دلیل وجود صخره های بلند از ورزشهایی همچون صخره نوردی و پرش از ارتفاع با طناب می توان لذت برد. .مجموعه کافی نت ها و رستورا نها در 2 سطح دریک آکواریوم ده متری در پایه هتل در زیر آب قرار دارد. تمامی طبقات این هتل توسط آسانسورهایی که از سطح آب شروع شده با هم ارتباط دارند


[ جمعه 89/4/11 ] [ 1:35 عصر ] [ محمد نیما بهشود ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : زهرا امینی[47]
نویسندگان وبلاگ :
نرگس السادات دهدشتی (@)[11]

عالیه آلمانی[21]
محمد نیما بهشود[12]
سید مهدی دهدشتی[4]

انسان امروزی با وجود پیشرفت های روز افزونش نیازمند آرامش و سلامت روح است و آنچه که این موهبت را برای او به ارمغان می آورد علم و هنر معماری طبیعت نوین است که با عنوان مهندسی طراحی فضای سبز ارائه میشود.
آرشیو مطالب
امکانات وب