سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ تخصصی مهندسی معماری و طراحی فضای سبزlandscape-design
 
نویسندگان


Dubailand : در حال حاضر بزرگترین پارک سرگرمی جهان Walt Disney world در اورلاندو است dubailand دو برابر مساحت این پارک را داراست و درسایتی به مساحت 3 بیلیون فوت مربع (107 مایل مربع ) و به ارزش 20 بیلیون دلار ساخته خواهد شد. این سایت شامل 45 مگا پروژه و 200 هزار پروژه کوچک خواهد بود .هم اکنون تفرجگاه والت دیسنی اولین مقصد توریستی دنیاست پس از تکمیل Dubailand این مقام را از آن خود خواهد کرد و انتظار می رود که روزی 200000 بازدید کننده داشته باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه دارد.........

 


[ جمعه 88/8/1 ] [ 12:17 عصر ] [ عالیه آلمانی ]

پارک سازی یکی از شاخه های طراحی فضای سبز است که امروزه توجه زیادی به آن میشود .

ایجاد پارک بررسی های گسترده ای می طلبد و نیاز به تخصص کافی در زمینه ی طراحی دارد. ایجاد پارکهای مدرن در سراسر دنیا و استقبال فراوان مردم نشان از علاقه ی انها برای گذراندن ساعاتی در یک فضای زیبا و آرام است.

در این بخش بعضی از پارک های معروف را معرفی میکنم:

 اول از تهران شروع می کنم پارک آب و آتش

این پارک در تیر ماه امسال با حضور شهردار تهران افتتاح شد. این پارک در نوع خود بی نظیر است و دارای یک چادر 700متری با روی گردان 370 نفری است که بخش آنفی تأتر آن را تشکیل میدهد.

این بوستان دارای 4 برج اتش است که هجمه هایی ار آتش را تا ارتفاع 8-6 شعله ور میسازد وآب جاری در سطح جلوی برجها  تا ارتفاع 10متر به همراه موزیک به هوا پرتاپ می شود .

سطح این بوستان 18000است ودر آن قسمتهای مختلفی اعم از پاتوق کشتی،‏پاتوق لنگرگاه،پاتوق فانوس دریایی و 20 چادر خیمه ای است که4 چادر آن شبیه به سیاه چادر عشایری است.

 

 

 

 

 

ادامه دارد.. .. ..


[ چهارشنبه 88/7/29 ] [ 1:3 صبح ] [ عالیه آلمانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : زهرا امینی[47]
نویسندگان وبلاگ :
نرگس السادات دهدشتی (@)[11]

عالیه آلمانی[21]
محمد نیما بهشود[12]
سید مهدی دهدشتی[4]

انسان امروزی با وجود پیشرفت های روز افزونش نیازمند آرامش و سلامت روح است و آنچه که این موهبت را برای او به ارمغان می آورد علم و هنر معماری طبیعت نوین است که با عنوان مهندسی طراحی فضای سبز ارائه میشود.
آرشیو مطالب
امکانات وب