سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ تخصصی مهندسی معماری و طراحی فضای سبزlandscape-design
 
نویسندگان

 

sens1.jpg

 

 

لاس وگاس در یکی از گرمترین و خشکترین مناطق آمریکا قرار گرفته است ولی این ایده جالب شما رو برای دقایقی شگفت زده خواهد کرد. Behnisch, Behnisch & Partner گلهای فلزی طراحی کرده اند که در صحرای نوادا مکان مطبوعی برای بازی و بازدید مسافران به همراه خواهد داشت. این پروژه شامل سینما، رستوران، تالار کنفرانس، فضاهای نمایشگاهی، منطقه بازی بچه ها و یک دریاچه مصنوعی است.

موضوع خیلی ویژه در مورد این پروژه برجهای گل شکلی هستند که محیط بسیار گرم و سوزان صحرای نوادا را تبدیل به منطقه ای مطبوع و خوش هوا می کنند. این گلها از فلز پیش ساخته سبک و فیبرهای پیش تنیده ساخته خواهند شد که می توانند هم ایجاد سایه کنند و هم ذرات بسیار ریز هوا را در محیط پخش کنند. ارتفاع این گلهای غول پیکر 120 فوت و عرض آنها 300 فیت است. برگهای این گلها آب را تبخیر میکنند تا دمای محیط کاهش یابد این گلها همچنین قابلیت جمع آوری انرژی خورشید را دارند و در ماههای زمستان این انرژی را به الکتریسته و انرژی گرمایی تبدیل می کنند. توربین های بادی قائم محور در صورت نیاز می توانند بر روی ساقه این گلها نصب شوند.

 

sens2.jpg

 

 

sens5.jpg

 

 

sens3.jpg

 

 

 از سایت : http://pencil-roving.blogspot.


[ جمعه 88/9/20 ] [ 11:47 عصر ] [ عالیه آلمانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : زهرا امینی[47]
نویسندگان وبلاگ :
نرگس السادات دهدشتی (@)[11]

عالیه آلمانی[21]
محمد نیما بهشود[12]
سید مهدی دهدشتی[4]

انسان امروزی با وجود پیشرفت های روز افزونش نیازمند آرامش و سلامت روح است و آنچه که این موهبت را برای او به ارمغان می آورد علم و هنر معماری طبیعت نوین است که با عنوان مهندسی طراحی فضای سبز ارائه میشود.
آرشیو مطالب
امکانات وب